Markéta Hamaďáková

Bachelor's thesis

Performance marketing online

Performance marketing online
Abstract:
Tato práce se zabývá využitím nástrojů performance marketingu při podnikání na internetu. V teoretické části je definován pojem performance marketingu a jsou představenyi jeho hlavní složky, mezi které patří měření výkonnostních ukazatelů, možnosti cílení uživatelů, cenové modely internetové reklamy a affiliate marketing. Praktickou část tvoří analýza výkonnosti online marketingových operací webových …more
Abstract:
This thesis discusses the online performance marketing business practices. The theoretical part contains the definition of performance marketing and presents its main components, which include the key performance indicators, the targeting of users, the pricing models of online advertising and affiliate marketing. The second part of the thesis analyzes the performance of online marketing operations …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2013
  • Supervisor: Jitka Odehnalová
  • Reader: Jan Holoubek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38283