Systém odměňování v multi-level marketingu – Ing. Tomáš Beneš
Ing. Tomáš Beneš
Diplomová práce
Systém odměňování v multi-level marketingu
Reward system in multi-level marketing
Anotace:
Práce se zaměřuje na zkoumání systému odměňování ve vybraném podniku a vytvoření teoretické základny, která toto umožní. V práci jsem vytvořil definici multi level marketingu a kompletní názvosloví s ním spojené. Dále jsem shrnul a vybral teorii spojenou se systémem odměňování, což je teorie motivace a teorie odměňování, ve které jsem se zaměřil na odměňování prodejců. Tyto poznatky jsem aplikoval …víceAbstract:
This thesis focuses on examining the reward system in the selected company and create a theoretical base that will allow this. In this work, I created a definition of multi level marketing and complete terminology associated with it. I also summarized and selected theories associated with the reward system, which is a theory of motivation and reward theory in which I focused on the rewarding of salesmen …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r8zg0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2015
- Vedoucí: Mgr. Ing. Viktor Kulhavý, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lukáš Olejníček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Multi-level marketing
Michal Plzák -
Multi-level marketing: jeho história a remediácia v online prostredí
Milica Francúzová -
Identifikace postojů spotřebitelů k firmám využívajícím multi-level marketing
Zuzana Ptáčková -
Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností
Adriana OBOŇOVÁ -
Kvalita pracovního života ve firmě uplatňující multi - level marketing
Veronika Mrázková -
Etika v propagaci multi-level marketingu na sociálních sítí
Michal Plochý -
Multi-level marketing
Natalya Ivanova -
Komparace podnikatelských konceptů - klasického podnikání vs. podnikání v multi level marketingu
Richard Růžička