Mediální obraz genderu v České republice a USA – Sabina Řeháková
Sabina Řeháková
Bakalářská práce
Mediální obraz genderu v České republice a USA
The Picture of Gender in the Czech and USA Media
Anotace:
Bakalářská práce „Mediální obraz genderu v České republice a USA“ je v praktické části založena na obsahové analýze. Pomocí vybraných českých a amerických tištěných a audiovizuálních médií, konkrétněji vybraných novinových článků a televizních pořadů, tato práce analyzovala mediální obraz genderu v České republice a Spojených státech amerických. Cílem práce bylo zaměřit se na mediální obraz genderu …víceAbstract:
This bachelor thesis called “The Picture of Gender in the Czech and USA Media” provides in its practical part a content analysis. This thesis deals with an analysis of a picture of gender in the Czech Republic and the USA with help of chosen Czech and American both printed and audio-visual media, specifically news articles and tv shows. The aim was to focus on a depiction of the gender picture and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedoucí: Beatrice-Elena Chromková Manea, Ph.D. MA
- Oponent: Dana Hübelová, PhDr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program:
Mezinárodní teritoriální studia
Práce na příbuzné téma
-
Gender a genderové stereotypy z pohledu mužů a žen žijících v rurálním prostředí
Hana Pokorná -
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ -
Gender Stereotypes in Fairytales: Cinderella
Jana Poskerová -
Ona a on: Genderové stereotypy ve výtvarném projevu u teenagerů.
Kateřina Hadravová -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Empowering Media: Media Participation and Homelessness
Vojtěch Dvořák