Mgr. et Mgr. Denisa Šmídová

Bakalářská práce

Reklamní fotografie značky Škoda od 20. let 20. století do současnosti

Advertising Photography of Škoda Company from 20s till Today
Anotace:
Práce podává přehled podob reklamy, zvláště reklamní fotografie, vytvářené značkou Škoda od jejích počátků dodneška, rozdělený dle relevantních historických období a v souvislosti se sociálním a ekonomickým vývojem české/československé společnosti a ve srovnání s reklamou, resp. reklamní fotografií jiných českých automobilek. Zabývá se rovněž souvislostí tohoto vývoje reklam značky Škoda s vývojem …více
Abstract:
The thesis concerns with forms of advertismements, especially advertising photography, created by the Skoda company since its beginning till today, divided into relevant historical periods, in relation with a social and economical development of the czech/czechoslovac society and in confrontation with advertisements and advertising photography of other companies. It concerns also with connections of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2007
  • Vedoucí: prof. PhDr. Jiří Kroupa, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Dějiny umění

Práce na příbuzné téma

Všechny práce