Marketingová komunikace a vnímání značky společnosti Apple Inc. v České republice – Pavel Berežný
Pavel Berežný
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace a vnímání značky společnosti Apple Inc. v České republice
Marketing communication and brand perception of Apple Inc. in the Czech Republic
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá pojmem marketinová komunikace. Je rozdělena celkem do tří částí. První část popisuje výše zmíněný pojem z teoretického hlediska a dále charakterizuje komunikační mix velkých firem a nové trendy marketingové komunikace. Druhá část práce analyzuje marketingovou komunikaci společnosti Apple Inc. Definuje, jak tato společnost přistupuje k marketingové komunikaci a jaké způsoby …moreAbstract:
This thesis describes the process of marketing communication. It is divided into three parts. The first part is devoted to the term of marketing communication, where another terms like communication mix, new trends in marketing communication and brand are characterized. Second part of this thesis analyses marketing communication of Apple Inc. It defines the way this company approches the communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BEREŽNÝ, Pavel. \textit{Marketingová komunikace a vnímání značky společnosti Apple Inc. v České republice}. Online. Bachelor's thesis. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2015. Available from: https://theses.cz/id/hwuljw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights