Gamifikace a její využití ve vzdělávání – Bc. Anastasiia Dubinina
Bc. Anastasiia Dubinina
Master's thesis
Gamifikace a její využití ve vzdělávání
Gamification and Its Use in Education
Abstract:
Tato práce se zabývá analýzou odborných studií na téma gamifikace ve vzdělávání a vytváří ucelený obraz o tomto tématu. Cílem práce je poskytnutí vědeckého a metodologického zdů-vodnění metodiky využití gamifikačních prvků ve vzdělávacím procesu. Teoretická část ana-lyzuje důležité a relevantní téma "Gamifikace vzdělávání". Jsou zde popsány definice gamifi-kace, historie, prvky gamifikace, výhody a …moreAbstract:
This thesis deals with the analysis of professional studies on the topic of gamification in edu-cation and creates a comprehensive picture of this topic. The purpose of the thesis is to pro-vide scientific and methodological justification of the methodology of using gamification elements in the educational process. The theoretical part analyzes the important and relevant topic "Gamification of education …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2023
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dubinina, Anastasiia. Gamifikace a její využití ve vzdělávání. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsMaster programme / field:
Engineering Informatics / IT Education at Secondary Schools
Theses on a related topic
-
Vlivy gamifikace v prostředí online vzdělávání
Romana Jakšlová -
Význam gamifikace ve vzdělávání cizích jazyků pomocí platformy Quizlet
Monika Baldrianová -
Vliv volnočasových aktivit na psychické odpoutání od práce a používání ICT k pracovním účelům při použití gamifikace
Dominik Hrabec -
Gamifikace s využitím digitálních technologií na druhém stupni základních škol
Václav Gladiš -
Gamifikace z pohledu učitelů ZŠ
Monika Komínková -
Efektivita gamifikace ve vzdělání dospělých
Aleš Brtna -
Význam gamifikace ve vzdělávání cizích jazyků pomocí platformy Quizlet
Monika Baldrianová -
Gamifikace ve výuce pomocí nástroje Classcraft
Veronika Štolfová