Bc. Anastasiia Dubinina

Master's thesis

Gamifikace a její využití ve vzdělávání

Gamification and Its Use in Education
Abstract:
Tato práce se zabývá analýzou odborných studií na téma gamifikace ve vzdělávání a vytváří ucelený obraz o tomto tématu. Cílem práce je poskytnutí vědeckého a metodologického zdů-vodnění metodiky využití gamifikačních prvků ve vzdělávacím procesu. Teoretická část ana-lyzuje důležité a relevantní téma "Gamifikace vzdělávání". Jsou zde popsány definice gamifi-kace, historie, prvky gamifikace, výhody a …more
Abstract:
This thesis deals with the analysis of professional studies on the topic of gamification in edu-cation and creates a comprehensive picture of this topic. The purpose of the thesis is to pro-vide scientific and methodological justification of the methodology of using gamification elements in the educational process. The theoretical part analyzes the important and relevant topic "Gamification of education …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2023

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Dubinina, Anastasiia. Gamifikace a její využití ve vzdělávání. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe