Úlohy hierarchicky složené ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ – Jana SKÁCELOVÁ
Jana SKÁCELOVÁ
Diplomová práce
Úlohy hierarchicky složené ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ
Hierarchically composed tasks in teaching mathematics at lower primary school
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na úlohy hierarchicky složené jako jeden typ úloh badatelských. Teoretická část se zabývá vyučováním matematiky na základní škole, učebními úlohami a badatelsky orientovanou výukou. V rámci empirické části byly vytvořeny úlohy hierarchicky složené, které byly následně předloženy k vyřešení žákům 5. ročníku vybraných základních škol. Empirická část se dále věnuje analýze …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on hierarchically composed tasks as one type of inquiry-stimulating tasks. The theoretical part deals with teaching mathematics at lower primary school, tasks and inquiry-based mathematics teaching. Within empirical part there were created hierarchically composed tasks, which were assigned to pupils of the 5th year to solve them. The practical part is also concerned with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Radka Dofková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SKÁCELOVÁ, Jana. Úlohy hierarchicky složené ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Studijní materiály pro badatelsky orientované vyučování vybraných témat z botaniky na středních školách
Anna Kalová -
Badatelsky orientované vyučování (BOV)
Barbora Zelenková -
Studijní materiály pro badatelsky orientované vyučování k tématu sinic a řas na středních školách
David HNÁTEK -
Badatelsky orientované vyučování na 1. stupni ZŠ
Ludmila Vágnerová -
Badatelsky orientované vyučování biologie člověka
Michal DEDEK -
Náměty na badatelsky orientované vyučování zeměpisu na 2. stupni ZŠ
Alena Janoušková -
Badatelsky orientované vyučování v hodinách přírodovědy se zaměřením na fyzikální pokusy
Ilona MATONOHOVÁ -
Záhada jako prvek podpory badatelsky orientovaného vyučování v chemii
Kristýna ORSÁGOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva