Rodina a dítě s mentálním postižením – Bc. Lenka Staňková
Bc. Lenka Staňková
Diplomová práce
Rodina a dítě s mentálním postižením
Family and a child with mental disability
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na rodiny s dětmi s mentálním postižením. Teoretická část práce popisuje mentální retardaci, věnuje se problematice narození dítěte s mentálním postižením do rodiny a možnostem podpory a pomoci pro rodiny s dětmi s mentálním postižením. V praktické části je zpracován vliv narození dítěte s mentálním postižením na rodinu a to, jak rodiny vnímají nabízenou péči odborníků. …víceAbstract:
The thesis is focused on families with children with mental disabilities. The theoretical part describes mental retardation, deals with issue of birth of a child with mental disability into a family and possibilities of support and assistance for families with children with mental disabilities. In the practical part of thesis is processing impact of the birth of a child with mental disability on a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2014
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM3541
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2015
- Oponent: Mgr. Radka Skorunková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika rehabilitační činnosti a management speciálních zařízení
Práce na příbuzné téma
-
Translation Analysis of The Education of H*Y*M*A*N K*A*P*L*A*N
Adéla Frimlová -
Education as a Tool of Power: Ethnocentrism, Ethnocide, and Power Displacement in Selected Contemporary Memoirs of Indian Residential School Survivors
Martin Ondryáš -
RESEARCH ON FAMILY QUALITY OF LIFE IN FAMILIES OF YOUNG CHILDREN WITH DISABILITIES IN CHINA
Ling GUO -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Counseling for the family of a child with a hearing impairment: A perspective of Nigeria
Ngozi NWAUKWA -
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Rozdíly v postojích studentů vysokých škol k dětem s poruchami chování a dětem s mentálním postižením
Alice Staňková -
Analýza procesu vyrovnávání se rodičů s narozením dítěte s mentálním postižením
Soňa Svobodová