Eva Slonková

Bachelor's thesis

Kresba jako diagnostická pomůcka

Drawing as a diagnosticaid
Abstract:
Práce je zaměřena na ověření možnosti využití diagnostické hodnoty kresby v pedagogické praxi prostřednictvím dvou projektivních psychologických kresebných metod, kterými jsou Kresba rodiny a Kresba začarované rodiny. Výsledky výzkumu mohou pak přispět ke zkvalitnění pedagogického působení v případě zjištěného ohrožujícího prostředí dítěte
Abstract:
The work is specialised in attestation of a possibility of a diagnostic value of drawing in educational practice through two projective psychological drawing methods, which are the family drawing and the encchanted family drawing. The research results can then contribute to the better quality of educational operation in case of an uncovered endangered environment of a child
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 3. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2009
  • Supervisor: Alena Petrová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.