Eva Slonková
Bachelor's thesis
Kresba jako diagnostická pomůcka
Drawing as a diagnosticaid
Abstract:
Práce je zaměřena na ověření možnosti využití diagnostické hodnoty kresby v pedagogické praxi prostřednictvím dvou projektivních psychologických kresebných metod, kterými jsou Kresba rodiny a Kresba začarované rodiny. Výsledky výzkumu mohou pak přispět ke zkvalitnění pedagogického působení v případě zjištěného ohrožujícího prostředí dítěteAbstract:
The work is specialised in attestation of a possibility of a diagnostic value of drawing in educational practice through two projective psychological drawing methods, which are the family drawing and the encchanted family drawing. The research results can then contribute to the better quality of educational operation in case of an uncovered endangered environment of a child
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 3. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2009
- Supervisor: Alena Petrová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBachelor programme / field:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro výchovné pracovníky
Theses on a related topic
-
Projektivní metody v diferenciální analýze dětí se SPU a bez této poruchy
Kateřina BARTLÍKOVÁ -
Kresba rodiny a začarované rodiny u dětí předškolního věku
Silvie ŘEHOŘÍKOVÁ -
Kresba postavy a začarované rodiny u dětí s diag. deprivační syndrom
Věra Dušková -
Kresba rodiny u dětí předškolního věku
Pavlína NASTOUPILOVÁ -
Diagnostika rodiny s handicapovaným dítětem pomocí kresby začarované rodiny
Veronika ŽÁČKOVÁ -
Kresba začarované rodiny jako ukazatel rodinných vztahů
Nikola KUBÁŇOVÁ -
Kresba začarované rodiny a rozdíly v kresbě u dětí z úplných rodin, neúplných rodin a dětí z dětských domovů
Terezie ŘÁNKOVÁ -
Symbolika v kresbě začarované rodiny u dětí předškolního věku
Romana Trhlíková