Eva Slonková
Bakalářská práce
Kresba jako diagnostická pomůcka
Drawing as a diagnosticaid
Anotace:
Práce je zaměřena na ověření možnosti využití diagnostické hodnoty kresby v pedagogické praxi prostřednictvím dvou projektivních psychologických kresebných metod, kterými jsou Kresba rodiny a Kresba začarované rodiny. Výsledky výzkumu mohou pak přispět ke zkvalitnění pedagogického působení v případě zjištěného ohrožujícího prostředí dítěteAbstract:
The work is specialised in attestation of a possibility of a diagnostic value of drawing in educational practice through two projective psychological drawing methods, which are the family drawing and the encchanted family drawing. The research results can then contribute to the better quality of educational operation in case of an uncovered endangered environment of a child
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: Alena Petrová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro výchovné pracovníky
Práce na příbuzné téma
-
Projektivní metody v diferenciální analýze dětí se SPU a bez této poruchy
Kateřina BARTLÍKOVÁ -
Kresba rodiny a začarované rodiny u dětí předškolního věku
Silvie ŘEHOŘÍKOVÁ -
Kresba postavy a začarované rodiny u dětí s diag. deprivační syndrom
Věra Dušková -
Kresba rodiny u dětí předškolního věku
Pavlína NASTOUPILOVÁ -
Diagnostika rodiny s handicapovaným dítětem pomocí kresby začarované rodiny
Veronika ŽÁČKOVÁ -
Kresba začarované rodiny jako ukazatel rodinných vztahů
Nikola KUBÁŇOVÁ -
Kresba začarované rodiny a rozdíly v kresbě u dětí z úplných rodin, neúplných rodin a dětí z dětských domovů
Terezie ŘÁNKOVÁ -
Symbolika v kresbě začarované rodiny u dětí předškolního věku
Romana Trhlíková