Strategie budování firmy se zaměřením na elektronické obchodování – Lucie Plechačová
Lucie Plechačová
Bakalářská práce
Strategie budování firmy se zaměřením na elektronické obchodování
Strategy for building an e-commerce business
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá strategií budování nové značky sportovního oblečení v prostředí elektronického obchodování. Cílem práce je vytvořit detailní podnikatelský plán, který zohledňuje aktuální trendy na trhu, potřeby cílové skupiny a potenciál vlastního designu. V teoretické části je analyzován současný stav trhu se sportovním oblečením v České republice, včetně preferencí zákazníků, klíčových …víceAbstract:
This bachelor’s thesis focuses on the strategy of building a new sportswear in the context of e-commerce. The aim of the thesis is to develop a detailed business plan that reflects current market trends, the needs of the target audience, and the potential of original design. The theoretical part analyzes the current state of the sportswear market in the Czech Republic, including customer preferences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2025
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/qix16/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2025
- Vedoucí: PhDr. Peter Jan Kosmály, Ph.D.
- Oponent: Ing. Patrik Šolc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Využitelnost parcel boxů z pohledu preferencí zákazníků e-commerce
Pavel Ducháček -
Formy a použitie zliav v e-commerce
Klaudia Figlárová -
Analýza business modelu podnikateľského nápadu v oblasti e-commerce
Patrik Žiak -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina -
Customer Intelligence v prostředí elektronického obchodu
Jan Pavel -
Elektronické obchodování, způsoby a předpoklady jeho efektivního využívání ve firemní praxi
Róbert Chiminec -
Digital maturity level and success in customer acquisition - Strategic impulses for staying competitve through potentials in customer profiling - a study in the oil and gas industry
Dominique Ellen Michaela Futterer -
Podnikatelský plán sportovního zařízení - fitness centrum
Luděk Švábenský