Bc. Nikola Šeráková

Bakalářská práce

Marketing v neziskovém sektoru

Marketing in nonprofit sector
Anotace:
Práce se zabývá teoretickou specifikací marketingu v neziskovém sektoru a jeho následnou aplikací v praxi. Praktická část práce se věnuje konkrétní neziskové organizaci a jejím stávajícím marketingovým aktivitám. Za pomoci dotazníkového šetření jsou pak zvolené neziskové organizaci navrhnuty konkrétní doporučení, která by mohla vést k efektivnější marketingové komunikaci.
Abstract:
The thesis deals with theoretical description of marketing in non-profit organization and then with its application in practise. Practical part of the thesis consists of selection of specific non-profit organization and analysis of its current marketing´ activities. Using a questionnaire survey I suggested to the selected non-profit organization specific recommendations which could lead to more efficient …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní