Analýza spotřebitele a jeho chování na trhu e-sportu – David Charvát
David Charvát
Bakalářská práce
Analýza spotřebitele a jeho chování na trhu e-sportu
Analysis of the Consumers and Their Behaviour in the E-sports Market
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spotřebitele a jeho chování na trhu e-sportu. Cílem této práce je porozumět spotřebitelskému chování a preferencím v oblasti e-sportu a úspěšně identifikovat faktory, které ovlivňují jejich rozhodování. K tomuto účelu byla použita metoda online dotazování skrze Google Forms. Získaná data byla následně analyzována v programu Microsoft Excel. Součástí práce je …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the analysis of the consumer and his behaviour in the e-sports market. The aim of this thesis is to understand consumer behaviour and preferences in e-sports and successfully identify the factors that influence their decision making. For this purpose, an online survey method through Google Forms was used. The data collected was then analyzed using Microsoft Excel. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149719
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Vendula Ficelová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
"Voting behaviour" coby aspekt "legislative behaviour" hnutí ANO v Evropském parlamentu
Matěj POLLAK -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Vliv influencera na rozhodování a volbu destinace - Intention behaviour gap
Josef Tischler -
“The Impact of Vegan Labels on Consumer Behaviour”
Rami Mohana -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova