Nálady ve společnosti a jejich vliv na spotřební chování obyvatel – Bc. Tereza Kolaříková, DiS.
Bc. Tereza Kolaříková, DiS.
Master's thesis
Nálady ve společnosti a jejich vliv na spotřební chování obyvatel
The mood in society and their influence on consumer behavior
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je definovat pojem nálada a objasnit jaký vliv má na spotřební chování obyvatel. Teoretická část diplomové práce se konkrétně věnuje objasnění pojmu nálada, jak nálada vzniká a jaké faktory ji ovlivňují. Pojem nálada je sledován jak z pohledu společnosti jako celku, tak i z hlediska samotného jednotlivce. Dále se diplomová práce zaměřuje na vztah nálady ve společnosti …moreAbstract:
The main goal of the diploma thesis is to define the concept of mood and explain the effect on consumer behaviour of people. The theoretical part of the diploma thesis deals with the specifically clarification of the concept of mood, how the mood arises and chat factors influence it. The concept of mood is observed from the perspective of society as a whole, and in terms of actual individuals. Furthermore …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/nhljq/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2019
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Nákupní chování a faktory ovlivňující spotřební rozhodování v rámci českých domácností v období ekonomické krize
Andrea Ropková -
Konkurenční výhody internetových obchodů a jejich vliv na nákupní rozhodování
Markéta Kuncová -
Vliv fotografie na nákupní rozhodování zákazníka e-shopu
Sára Ondrášová -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Vliv kultury na spotřební rozhodování
Tereza Chalupová -
Udržitelná móda a její vliv na spotřební chování
Leisan Zarifullina -
Vliv digitálního prostředí na nákupní rozhodování spotřebitelů
Petra Jarolímková -
Uživatelské hodnocení a jeho vliv na nákupní rozhodování
Ewa Hlaváčová