Terezie FARIZOVÁ
Bachelor's thesis
Rebranding značky Hannah
Rebranding of Hannah
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá probíhajícím rebrandingem značky Hannah, vyrábějící a prodávající outdoorové oblečení a vybavení. V teoretické části práce jsou vysvětleny pojmy týkající se rebrandingu, brandingu a brandu. Rovněž jsou vysvětleny výzkumné metody, použité v praktické části práce, která se dělí do dvou částí, analýzy rebrandingu a analýzy vnímání rebrandingu. Analýza rebrandingu popisuje …moreAbstract:
This Bachelor thesis deals with the ongoing rebranding of Hannah, producing and selling outdoor clothing and equipment. In the theoretical part of the work, concepts related to rebranding, branding and brand are explained. Also described are the research methods used in the practical part of the work, which is divided into two parts, rebranding analysis and rebranding perception analysis. The rebranding …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Petrtyl, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
FARIZOVÁ, Terezie. Rebranding značky Hannah. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Marketing Management / Marketingové řízení
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.