Aktivita na sociálních sítích hotelu Almond v Teplicích – Adéla HORÁLKOVÁ
Adéla HORÁLKOVÁ
Bachelor's thesis
Aktivita na sociálních sítích hotelu Almond v Teplicích
Activity on social networks of the Almond hotel in Teplice
Abstract:
Sociální sítě jsou zvláště důležité v oblasti cestovního ruchu. Hlavním cílem sociálních sítí v hotelovém průmyslu je zvýšit počet rezervací, a tím získat větší zájem hostů. Klienti se neustále více obracejí na sociální sítě jako na prostředek pro získávání informací a interakci s podniky. Hotel Almond v Teplicích naplno nevyužívá sociální sítě, tím pádem přichází o možné potencionální klienty, kteří …moreAbstract:
Social networks are particularly important in the tourism industry. The main objective of social networks in the hotel industry is to increase the number of bookings and thus gain more interest from guests. Clients are increasingly turning to social networking to get information and interact with businesses. Hotel Almond in Teplice does not make full use of social networks, hence the coming potential …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORÁLKOVÁ, Adéla. \textit{Aktivita na sociálních sítích hotelu Almond v Teplicích}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2023. Available from: https://theses.cz/id/hxxdhs/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HORÁLKOVÁ, Adéla. Aktivita na sociálních sítích hotelu Almond v Teplicích. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace se zaměřením na generace: na příkladu Moravské galerie
Sylvie Poukarová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Uplatnění absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
Dominika Prokůpková -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš