Sociální pedagog a uplatnění jeho profesních kompetencí ve škole – Bc. Ivana Trubačová
Bc. Ivana Trubačová
Diplomová práce
Sociální pedagog a uplatnění jeho profesních kompetencí ve škole
A Social Pedagogue and the Use of their Professional Competences in Schools
Anotace:
Diplomová práce se věnuje možnostem využití profesních kompetencí sociálního pedagoga na základní a střední škole. Popisuje výchovně vzdělávací proces, klima školy a s tím související sociální problémy, které se mohou na školách vyskytovat. Vymezuje činnosti sociálního pedagoga v oblasti prevence a poradenství. Cílem práce je zjistit názory učitelů a pedagogických pracovníků na možné působení sociálního …víceAbstract:
The thesis discusses the possibilities of useing the vocational competences of social pedagogue at school. It describes the educational process, school environment and with it are related to the social problems comes into existence at school. It specified the field of activities of social pedagogue in prevention and in counselling. The aim of the thesis is to verify the views of teachers and pedagogical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Trubačová, Ivana. Sociální pedagog a uplatnění jeho profesních kompetencí ve škole. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza profesní zkušenosti učitelů/učitelek prvního stupně ZŠ s implementací opatření sociální inkluze do škol
Barbora Vanderková -
Studijní a profesní aspirace žáků z prostředí sociální exkluze
Zuzana WEISS -
Přínos dobrovolnictví se sociálně znevýhodněnými dětmi pro profesní rozvoj dobrovolníka
Hana Kolářová -
Sociální kompetence pedagoga v oblasti prevence rizikového chování u dětí
Pavlína Bergmannová -
Kompetence základních škol v oblasti prevence rizikového chování
Jan ZELINKA -
Kompetence pedagogů SŠ pro práci se žáky s projevy problémového chování.
Martina PIVODOVÁ -
Sociální kompetence dospívajících v podmínkách dětského domova
Kateřina ŠOPÍKOVÁ -
Rozvoj emočních kompetencí u žáků 1. stupně základních škol v kontextu prevence rizikového chování
Nikola BUCHTELOVÁ