Vybrané problémy pedagogického hodnocení jazykových výkonů studentů dle hodnoticích matic, na základě výzkumu ve švýcarských a českých školách. – Mgr. Helena LESEMANN
Mgr. Helena LESEMANN
Advanced ('rigorózní') thesis
Vybrané problémy pedagogického hodnocení jazykových výkonů studentů dle hodnoticích matic, na základě výzkumu ve švýcarských a českých školách.
Selected problems in assessment of students language output using evaluational rubrics, based on the empirical research conducted in Swiss and Czech schools.
Abstract:
Práce se zabývá zkoumáním a porovnáváním zkušeností českých a švýcarských učitelů s používáním hodnoticích matic určených k evaluaci žákovských jazykových výkonů. Východiskem je dlouhodobá zkušenost s maticemi pro hodnocení jazykových výkonů v různých typech švýcarských škol. Přípravná část se soustředila na interdisciplinární popis teoretického pozadí problému a představuje nové trendy z pohledu nároků …moreAbstract:
The research work introduces a research based comparison of Czech and Swiss teachers' experiences with language evaluation rubrics. It is inspired by a long term experience with using the language acquisition assessment rubrics on various types of Swiss public schools. A preparatory part focuses on the interdisciplinary overview of the theoretical background of the problem and exposes new trends in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 11. 2019
Thesis defence
- Date of defence: 13. 11. 2019
- Supervisor: doc. PhDr. Ondřej Hník, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LESEMANN, Helena. \textit{Vybrané problémy pedagogického hodnocení jazykových výkonů studentů dle hodnoticích matic, na základě výzkumu ve švýcarských a českých školách.}. Online. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2019. Available from: https://theses.cz/id/hy23xb/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LESEMANN, Helena. Vybrané problémy pedagogického hodnocení jazykových výkonů studentů dle hodnoticích matic, na základě výzkumu ve švýcarských a českých školách.. Ústí nad Labem, 2019. rigorózní práce (PhDr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationAdvanced ('rigorózní řízení') programme / field:
Primary School Teacher Education / Czech Language and Literature for the 2nd Stage of Primary Schools
Theses on a related topic
-
Sourozenecké vztahy a role rodiče jako průvodce, vychovatele a vzdělavatele
Jana Kotrbová -
Hodnoceni reakčních schopností a funkcí u praktikantů ledního hokeje
Lukáš ZMEŠKAL -
Metody pedagogického hodnocení na ZŠ
Lenka Adámková -
Vybrané problémy pedagogického hodnocení jazykových výkonů studentů dle hodnoticích matic - na základě výzkumu ve švýcarských a českých školách
Helena LESEMANN