Vybrané problémy pedagogického hodnocení jazykových výkonů studentů dle hodnoticích matic, na základě výzkumu ve švýcarských a českých školách. – Mgr. Helena LESEMANN
Mgr. Helena LESEMANN
Rigorózní práce
Vybrané problémy pedagogického hodnocení jazykových výkonů studentů dle hodnoticích matic, na základě výzkumu ve švýcarských a českých školách.
Selected problems in assessment of students language output using evaluational rubrics, based on the empirical research conducted in Swiss and Czech schools.
Anotace:
Práce se zabývá zkoumáním a porovnáváním zkušeností českých a švýcarských učitelů s používáním hodnoticích matic určených k evaluaci žákovských jazykových výkonů. Východiskem je dlouhodobá zkušenost s maticemi pro hodnocení jazykových výkonů v různých typech švýcarských škol. Přípravná část se soustředila na interdisciplinární popis teoretického pozadí problému a představuje nové trendy z pohledu nároků …víceAbstract:
The research work introduces a research based comparison of Czech and Swiss teachers' experiences with language evaluation rubrics. It is inspired by a long term experience with using the language acquisition assessment rubrics on various types of Swiss public schools. A preparatory part focuses on the interdisciplinary overview of the theoretical background of the problem and exposes new trends in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 11. 2019
- Vedoucí: doc. PhDr. Ondřej Hník, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LESEMANN, Helena. \textit{Vybrané problémy pedagogického hodnocení jazykových výkonů studentů dle hodnoticích matic, na základě výzkumu ve švýcarských a českých školách.}. Online. Rigorózní práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/hy23xb/.
Jak správně citovat práci
LESEMANN, Helena. Vybrané problémy pedagogického hodnocení jazykových výkonů studentů dle hodnoticích matic, na základě výzkumu ve švýcarských a českých školách.. Ústí nad Labem, 2019. rigorózní práce (PhDr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaRigorózní řízení / obor:
Učitelství pro základní školy / Český jazyk a literatura pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Sourozenecké vztahy a role rodiče jako průvodce, vychovatele a vzdělavatele
Jana Kotrbová -
Hodnoceni reakčních schopností a funkcí u praktikantů ledního hokeje
Lukáš ZMEŠKAL -
Metody pedagogického hodnocení na ZŠ
Lenka Adámková -
Vybrané problémy pedagogického hodnocení jazykových výkonů studentů dle hodnoticích matic - na základě výzkumu ve švýcarských a českých školách
Helena LESEMANN