Využití sociálních sítí na trhu s chovatelskými potřebami – Bc. Miroslav Pázler
Bc. Miroslav Pázler
Bakalářská práce
Využití sociálních sítí na trhu s chovatelskými potřebami
Use of social networks in the market with pet supplies
Anotace:
Bakalářská práce popisuje problematiku sociálních sítí a analyzuje jejich využití na trhu s chovatelskými potřebami.Nejprve jsou popsány metody, jenž byly využity pro analýzu třech vybraných firem a jejich využití jedné sociální sítě. Součástí je také seznam a popis sledovaných metrik.V teoretické části práce jsou definovány pojmy související s výše uvedenou problematikou. Těmito pojmy jsou: Web 2 …víceAbstract:
This bachelor thesis describes the topic of social networks and analyzes their use in the market of pet supplies.The methods used for the analysis of three selected companies and their use of one social network are described at the beginning of the thesi Methodology also includes a list and a description of the tracked metrics.The theoretical part of the thesis defines terms related to the above mentioned …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10415
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2018
- Vedoucí: Ing. Marta Martinová
- Oponent: Ing. Jan Hruška
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Trh chovatelských potřeb
Lenka Bubeníková -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Společenská odpovědnost firem a web 2.0
Jan Brandejs -
Péče o zákazníky s využitím nástrojů Web 2.0
Filip Ščotka -
Vliv sociálních webů na vnímání přátelství: Srovnání sociálních sítí uživatelů Facebooku a těch, kteří žádný sociální web nepoužívají
Zuzana HÁJKOVÁ -
Tvorba mobilní aplikace pro responzivní web komunitního portálu
Jan Škrášek
Název
Vložil
Vloženo
Práva