Petra Komarovová

Diplomová práce

Online marketing - komunikační strategie firmy Footshop

Online marketing - Footshop's communication strategy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou online marketingové komunikace firmy Footshop. Cílem práce je za pomoci analýzy současného stavu online marketingových aktivit firmy zjistit, jak firma Footshop tyto aktivity komunikuje se svými stávajícími a potenciálními zákazníky. Práce je členěna do tří kapitol. První kapitola shrnuje základní trendy a fakta o online marketingu. Druhá kapitola se věnuje kompletní …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the analysis of Footshop's online marketing communication. The aim of the diploma thesis is to analyze, how online marketing activities are communicated among current and potential customers. The thesis is divided into three chapters. The first chapter summarizes trends and facts about online marketing. The second chapter contains complete information about the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82596