Jan ODSTRČIL
Bakalářská práce
Osmdesát dopisů
Eighty letters
Anotace:
Předmětem studie je film režiséra Václava Kadrnky s názvem Osmdesát dopisů. Práce je rozdělena do dvou základních částí - historické a analytické. V první části jdo o popis ekonomického kontextu snímku Osmdesát dopisů. Druhá část se zaměřuje na analýzu narace a stylu. Jako vhodná metoda pro zpracování práce mi posloužil neoformalistický přístup, který zformovala dvojice autorů David Bordwell a Kristin …víceAbstract:
The main subject of my work is Václav Kadrnka´s fil Eighty letters. The work was devided into the two parts. historical and analytical. The first one describe historical and economical context of Eighty letters and the second part was dedicated the narrative and the style. For global film alisys was optimal the metod which created couple of authors David Bordwell and Kristin Thompson. The work wants …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2012
Zveřejnit od: 4. 12. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2013
- Vedoucí: Mgr. Jakub Korda, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ODSTRČIL, Jan. Osmdesát dopisů. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.12.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 12. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Teorie a dějiny divadla, filmu a masmédií / Teorie a dějiny dramatických umění
Práce na příbuzné téma
-
„Affleck se stává filmařem s udivující jistotou a hloubkou“: narace versus styl ve filmu Argo
Petr Svárovský -
1. Teoretická část: Vyprázdněná narace a transcendentní styl ve filmech Lidskost a Jezero 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., režie
Jakub Zvoníček -
Intenzifikace komplementace narace a stylu. Neoformalistická analýza filmu Fontána.
Filip Goldefus -
Temný případ - Analýza narace a stylu
Tomáš ARNOLD -
Temný případ - Analýza narace a stylu
Tomáš ARNOLD -
Vliv stylu a narace na formování charakteru protagonistky ve filmu Já, Olga Hepnarová
Aneta SMÉKALOVÁ -
Fenomén vyprázdněné narace
Michal Böhm
Název
Vložil
Vloženo
Práva