Bc. Jan Vlček

Bachelor's thesis

Regionalita a regionální značky jako cesta k důvěryhodnosti a zvyšování obratu?

Regionality and regional brands as a way of trustworthiness and income increase?
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je představení projektů zabývajících se regionálními značkami a vlivem těchto značek na zvyšování důvěryhodnosti a tržeb společností. Ministerstvo zemědělství ČR vymezuje regionální značky potravin na svých webových stránkách. Ke splnění tohoto cíle bude použito dat ze společnosti, která již regionální značku má a můžeme na ní tudíž dokumentovat, zda má tato značka pro společnost …more
Abstract:
The goal of this thesis is to introduce regional brand projects and its influence on companies and their revenue and trustworthiness. Department of Agriculture defines regional brands of eatables on thier website. To meet this goals we are going to use data from company database, which does have regional brand. We can illustrate on these data if it has benefits for this company. Those benefits could …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 1. 2015
  • Supervisor: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
  • Reader: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze