Regionalita a regionální značky jako cesta k důvěryhodnosti a zvyšování obratu? – Bc. Jan Vlček
Bc. Jan Vlček
Bachelor's thesis
Regionalita a regionální značky jako cesta k důvěryhodnosti a zvyšování obratu?
Regionality and regional brands as a way of trustworthiness and income increase?
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je představení projektů zabývajících se regionálními značkami a vlivem těchto značek na zvyšování důvěryhodnosti a tržeb společností. Ministerstvo zemědělství ČR vymezuje regionální značky potravin na svých webových stránkách. Ke splnění tohoto cíle bude použito dat ze společnosti, která již regionální značku má a můžeme na ní tudíž dokumentovat, zda má tato značka pro společnost …moreAbstract:
The goal of this thesis is to introduce regional brand projects and its influence on companies and their revenue and trustworthiness. Department of Agriculture defines regional brands of eatables on thier website. To meet this goals we are going to use data from company database, which does have regional brand. We can illustrate on these data if it has benefits for this company. Those benefits could …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/12335/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 1. 2015
- Supervisor: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
- Reader: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry
Theses on a related topic
-
Analýza faktorov ovplyvňujúcich tržby tímov NHL
Peter Kachnič -
Faktory ovplyvňujúce tržby v odvetví právnych a účtovníckych činností v ČR
Dominika Repiská -
Jsou tržby videoherního průmyslu nadměrně odolné vůči recesím?
Vít Maurenc -
Vliv změny kvality krmné dávky na produkci mléka a tržby v konkrétním podniku zabývajícím se chovem holštýnského skotu
Magdaléna Kolibová -
Analýza faktorů ovlivňujících návštěvnost a tržby prodejní jednotky adidas ČR, s.r.o.
Josef Vacek -
Projekt rozšíření aktivit daného podniku s vlivem na tržby podniku
Lada Konečná -
Vliv ročního období na produkci mléka a tržby v konkrétním podniku zabývajícím se chovem holštýnského skotu
Magdaléna Kolibová -
Zkoumání vlivu recenzí na tržby filmů v USA
Dalimil Zrůbek