Bc. Jan Vlček

Bakalářská práce

Regionalita a regionální značky jako cesta k důvěryhodnosti a zvyšování obratu?

Regionality and regional brands as a way of trustworthiness and income increase?
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je představení projektů zabývajících se regionálními značkami a vlivem těchto značek na zvyšování důvěryhodnosti a tržeb společností. Ministerstvo zemědělství ČR vymezuje regionální značky potravin na svých webových stránkách. Ke splnění tohoto cíle bude použito dat ze společnosti, která již regionální značku má a můžeme na ní tudíž dokumentovat, zda má tato značka pro společnost …více
Abstract:
The goal of this thesis is to introduce regional brand projects and its influence on companies and their revenue and trustworthiness. Department of Agriculture defines regional brands of eatables on thier website. To meet this goals we are going to use data from company database, which does have regional brand. We can illustrate on these data if it has benefits for this company. Those benefits could …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
  • Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze