Jitka Jarmová

Master's thesis

Propagace Polska jako destinace cestovního ruchu v komparaci s vybranými státy Evropy

Adveritising of Poland as a destination of tourism in comparison with chosen European countries
Abstract:
Cílem práce bylo zjistit a porovnat, jakým způsobem je Polsko propagováno v České republice jako destinace cestovního ruchu v porovnání s ostatními sousedními státy. První část práce se soustředí na ekonomický profil země, druhá část vymezuje Polsko jako destinaci cestovního ruchu a je zakončena SWOT analýzou. Třetí část práce charakterizuje způsoby propagace sousedních států ČR jako destinací cestovního …more
Abstract:
The aim of the thesis was to describe how Poland is promoted as a destination of tourism in the Czech Republic and to comprave the way to the other neighbouring countries. The first chapter is focused on the economical profile of Poland, the second chapter contains characteristics of Poland as a destination of tourism and the chapter is finishe by the SWOT analysis of Polish tourism. The third chapter …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 6. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 2. 2015
  • Supervisor: Josef Abrhám
  • Reader: Markéta Kalábová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44574