Nákupní chování a loajalita zákazníka na trhu kávy v České republice – Bc. Klára Galušková
Bc. Klára Galušková
Master's thesis
Nákupní chování a loajalita zákazníka na trhu kávy v České republice
Consumer behavior and loyalty in the coffee market in the Czech Republic
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá nákupním chování spotřebitele a loajalitou zákazníka na trhu s kávou v České republice. Obsahuje krátký přehled trhu kávy v České republice, jeho velikost a vývoj, přehledně mapuje trh kaváren a na základě primárních dat zjišťuje preference a faktory ovlivňující spotřebitele při konzumaci a nákupu kávy. Primární data jsou získána dotazníkovým šetřením (n=446) a hloubkovými …viacAbstract:
This diploma thesis deals with consumer behavior and loyalty in the Coffee market in the Czech republic. It contains a brief overview of the Coffee market in the Czech Republic, its size and its evolution. It maps the Coffee house market and based on primary data identifies preferences and factors that affect consumers the most when drinking or buying coffee. Primary data are obtained through questionnaire …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Marcela Tuzová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Trade Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Fair Trade coffee market in the Czech Republic
Edita Svitáková -
Foreign Trade of Ethiopia-In the case of coffee export
Elsabet Sisay Tsegaye -
Analysis of coffee small farmers innovation system in Colombia
William Corredor -
FAIRTRADE AND CERTIFCATION OF COFFEE IN ETHIOPIA
Omolola Grace Irere -
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
Assessment of the financial position and performance of the company O2 operating in the telecommunications industry in the Czech Republic
Weiheng Rao -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
Possibilities of Solving Unemployment - The Comparison between the Czech Republic and China. The Impact on HR in the Corporate Practice.
Xinxin Liu