Digital communication strategy – Ing. Jannatul Naim Nipa
Ing. Jannatul Naim Nipa
Diplomová práce
Digital communication strategy
Digital communication strategy
Anotace:
Tato studie si klade za cíl prozkoumat kritickou roli efektivního zapojení zákazníků při řízení růstu podniků elektronického obchodování v Bangladéši. Konkrétně se zaměřuje na porozumění nákupnímu chování online, používání platforem sociálních médií pro zapojení spotřebitelů a poskytování praktických doporučení pro zlepšení zážitku z online nakupování. Teoretický rámec tohoto výzkumu zahrnuje komplexní …víceAbstract:
This study aims to investigate the critical role of effective customer engagement in driving the growth of e-commerce enterprises in Ban-gladesh. Specifically, it focuses on understanding online purchasing behavior, the use of social media platforms for consumer engagement, and providing actionable recommendations for enhancing the online shopping experience. The theoretical framework of this research …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/juhrw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedoucí: Ph.D. Olga Prygara
- Oponent: Ph.D. Prateek Kalia
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova