Ing. Jannatul Naim Nipa

Master's thesis

Digital communication strategy

Digital communication strategy
Abstract:
Tato studie si klade za cíl prozkoumat kritickou roli efektivního zapojení zákazníků při řízení růstu podniků elektronického obchodování v Bangladéši. Konkrétně se zaměřuje na porozumění nákupnímu chování online, používání platforem sociálních médií pro zapojení spotřebitelů a poskytování praktických doporučení pro zlepšení zážitku z online nakupování. Teoretický rámec tohoto výzkumu zahrnuje komplexní …more
Abstract:
This study aims to investigate the critical role of effective customer engagement in driving the growth of e-commerce enterprises in Ban-gladesh. Specifically, it focuses on understanding online purchasing behavior, the use of social media platforms for consumer engagement, and providing actionable recommendations for enhancing the online shopping experience. The theoretical framework of this research …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2024
  • Supervisor: Ph.D. Olga Prygara
  • Reader: Ph.D. Prateek Kalia

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Business Management / Business Management