Ing. Jannatul Naim Nipa

Diplomová práce

Digital communication strategy

Digital communication strategy
Anotace:
Tato studie si klade za cíl prozkoumat kritickou roli efektivního zapojení zákazníků při řízení růstu podniků elektronického obchodování v Bangladéši. Konkrétně se zaměřuje na porozumění nákupnímu chování online, používání platforem sociálních médií pro zapojení spotřebitelů a poskytování praktických doporučení pro zlepšení zážitku z online nakupování. Teoretický rámec tohoto výzkumu zahrnuje komplexní …více
Abstract:
This study aims to investigate the critical role of effective customer engagement in driving the growth of e-commerce enterprises in Ban-gladesh. Specifically, it focuses on understanding online purchasing behavior, the use of social media platforms for consumer engagement, and providing actionable recommendations for enhancing the online shopping experience. The theoretical framework of this research …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
  • Vedoucí: Ph.D. Olga Prygara
  • Oponent: Ph.D. Prateek Kalia

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Business Management / Business Management