Bc. Michal Jilka

Master's thesis

Strategická analýza marketingových a PR aktivit florbalového turnaje Hummel Open Game

The Strategic Analysis of Marketing and PR Activities of the Floorball Tournament Hummel Open Game
Abstract:
Tato diplomová práce s názvem „Strategická analýza marketingových a PR aktivit florbalového turnaje Hummel Open Game“ zkoumá marketingové aktivity a aktivity public relations se zaměřením na digitální marketing tohoto mezinárodního florbalového turnaje. V první části jsou popsány základní pojmy, jako např. marketing, marketingový mix, sportovní produkt, marketingová komunikace, public relations a digitální …more
Abstract:
The diploma thesis „The Strategic Analysis of Marketing and PR Activities of the Floorball Tournament Hummel Open Game” examines marketing and PR activities with the focus on digital marketing of this international tournament. In the first part theoretical concepts like marketing, marketing mix, sports product, marketing communication, public relations and digital marketing are described. In the second …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2016
  • Supervisor: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Jiří Novotný, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií