Značka Renault v rámci světového automobilového průmyslu – Tereza Vratislavská
Tereza Vratislavská
Master's thesis
Značka Renault v rámci světového automobilového průmyslu
Renault as a brand in the world automotive industry
Abstract:
Cílem diplomové práce je představit značku Renault od raného počátku až po současnost a zjistit, jakou pozici zaujímá ve světovém automobilovém průmyslu. V rámci práce uvedu historii a současný stav automobilového průmyslu, dále se zaměřím na alianci Renault-Nissan-Mitsubishi a v závěru práce analyzuji značky Renault a Dacia na českém trhu na základě interních dát společnosti Renault ČR, a.s.Abstract:
The purpose of this diploma thesis is to introduce the Renault Brand from its inception through to today, and what position it has in the worlds automotive industry. This paper covers the current status of the automotive industry before focusing on the Renault-Nissan-Mitsubishi alliance. At the end of the paper I will analyse the Renault and Dacia brands within the Czech market based on data from Renault …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 9. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76384
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2019
- Supervisor: Vladimíra Filipová
- Reader: Blanka Solničková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76384
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Architecture and development of embedded software in the automotive environment
Štěpán Doan -
Analysis and design of DevOps (DevSecOps) IT processes in the automotive industry
Tomáš Koťara -
Use of modern performance measures in the automotive industry
Sanjeev K C -
Analýza trhu a úrovně digitalizace automotive v oblasti ASEAN, ŠKODA AUTO a.s.
Adéla Frýbová -
Výskyt syndromu vyhoření na pracovištích společnosti automobilového průmyslu Dura Automotive CZ, k.s.
Veronika Doubková -
Pracovní zátěž a pracovní spokojenost ve strojírenství a automotive
Hana Marková -
Problematika robotizovaného pracoviště včetně CNC obrábění v oblasti Automotive se zaměřením na úroveň vstupní kvality dodávaných polotovarů.
Miroslav Záviš