Speciálně pedagogická diagnostika a sebehodnocení žáků s lehkým mentálním postižením na základní škole praktické – Mgr. Magdaléna Pospíšilová
Mgr. Magdaléna Pospíšilová
Diplomová práce
Speciálně pedagogická diagnostika a sebehodnocení žáků s lehkým mentálním postižením na základní škole praktické
Special Educational Diagnostics and Self Evaluation of Pupils with Mild Mental Disorder at Primary School Practical
Anotace:
Diplomová práce pojednává o speciálně pedagogické diagnostice žáků s lehkým mentálním postižením ze základní školy praktické a zabývá se jejich sebehodnocením. Charakterizuje jedince s lehkým mentálnímpostižením a jejich vzdělávání na základní škole praktické. Zabývá se diagnostikou těchto žáků ve škole i ve speciálně pedagogických centrech a popisuje speciálně pedagogické diagnostické metody. Vlastní …víceAbstract:
The graduation theses treats about special pedagogical diagnostic of pupils with mild mental disorder from basic school practical and deals with self evaluation. It characterizes persons with mild mental handicap and their education in basic school practical. It deals with diagnostic of these pupils at school and also in special pedagogical centre and describes special pedagogical diagnostic methods …víceKlíčová slova
Klíčová slova Speciálně pedagogická diagnostika diagnóza speciálně pedagogické metody mentální retardace lehká mentální retardace jedinec s lehkým mentálním postižením základní škola praktická vzdělávací programy kognitivní schopnosti psychomotorické schopnosti lateralita řeč komunikační schopnosti sociabilita emoční vlastnosti zrakové a sluchové vnímání sebehodnocení. Key words Special pedagogical diagnostic diagnosis special pedagogical diagnostic methods mental retardation mild mental retardation mild mental handicap person practical basic school educational programs cognitive abilities psychomotor abilities laterality speech communication abilities sociability emotional properties visual and auditory perception self evaluation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 7. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/irufx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2009
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POSPÍŠILOVÁ, Magdaléna. \textit{Speciálně pedagogická diagnostika a sebehodnocení žáků s lehkým mentálním postižením na základní škole praktické}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/hzdh34/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ -
Přínos chráněného bydlení u osob s lehkým mentálním postižením a středně těžkým mentálním postižením
Lucie Pilařová -
Analýza přístupů pedagogů k podpůrným opatřením u žáků s lehkým mentálním postižením v základní škole
Pavlína Nečasová -
Základní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v prvním ročníku
Jaroslava Herbrichová -
Rozvoj hudebnosti a rytmizace u žáků s lehkým mentálním postižením
Lucie Chaloupková -
Role asistenta pedagoga při inkluzivním vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Kateřina Pevná -
Analýza využití pomůcek pro výuku anglického jazyka žáka s lehkým mentálním postižením
Magdaléna Samková -
Bariéry inkluzivního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Michaela Kotlaříková