Komunikační strategie rezidence Ambra – Mgr. Lucie STRÁŽNICKÁ
Mgr. Lucie STRÁŽNICKÁ
Diplomová práce
Komunikační strategie rezidence Ambra
Communication strategy of residence Ambra
Anotace:
Diplomová práce na téma {\clqq}Komunikační strategie Rezidence Ambra se zabývá problematikou komunikačních aktivit rezidence a návrhem nového produktu wellness služeb spolu s jeho komunikační strategii. Úvodní teoretická část se věnuje obecnému významu lázeňství, cestovního ruchu a teorii marketingu služeb a přináší metodologická východiska pro vypracování komunikační strategie. Navazující praktická …víceAbstract:
The subject of the submitted thesis {\clqq}Communication strategy of Rezidence Ambra`` is work out a communication activities residence and proposal new project od wellness service in the same line with communication strategy. Theoretical part examines general importance of tourist trade, service and destination marketing and health resort and bring methodological basis for communication strategy. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor:
7561
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STRÁŽNICKÁ, Lucie. Komunikační strategie rezidence Ambra. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2028
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové strategie
Kateřina Strýčková -
Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra
Eva Bittmanová -
Návrh marketingové strategie pro firmu XY v oboru průmysového chlazení
Libuše Pavlíková -
Marketingová a komunikační strategie při vstupu produktu na trh
Dana JERMANOVÁ -
Návrh komunikační strategie firmy HEINZ - ELEKTRO s.r.o.
Miloslav TICHÝ -
Marketingová strategie vybraného subjektu
Václav BÖHM -
Marketing a propagace v oblasti ekologie
Jana Raszková -
Venkovský cestovní ruch a jeho význam pro současný cestovní ruch
Nikola Chadrabová