Miriama Ivanová

Bakalářská práce

Marketingový mix vo vybranom podnikateľskom subjekte

Aplication of instruments of marketing mix in chosen business entity
Abstract:
Bc thesis objective was to design an appropriate marketing mix to maintainrespectively. strengthen the market position that a travel agency for the tourism market using tools 5P marketing mix for the current market. The work is spread into three chapters. In the first chapter is elaborated theoretical background of marketing and the various tools of marketing mix. The second chapter is generally characterized …více
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce bol návrh marketingového mixu vhodného pre udržanie resp. posilnenie trhovej pozície uvedenej cestovnej kancelárie na trhu cestovného ruchu s využitím nástrojov 5P marketingového mixu za súčasnej situácie na trhu. Práca je rozvrhnutá do troch kapitol. V prvej kapitole sú rozpracované teoretické východiská marketingu a jednotlivých nástrojov marketingového mixu. V druhej kapitole …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Patrik Rovný, PhD.
  • Oponent: Doc. Mária Hasprová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře