Marketingový mix vo vybranom podnikateľskom subjekte – Miriama Ivanová
Miriama Ivanová
Bachelor's thesis
Marketingový mix vo vybranom podnikateľskom subjekte
Aplication of instruments of marketing mix in chosen business entity
Abstract:
Bc thesis objective was to design an appropriate marketing mix to maintainrespectively. strengthen the market position that a travel agency for the tourism market using tools 5P marketing mix for the current market. The work is spread into three chapters. In the first chapter is elaborated theoretical background of marketing and the various tools of marketing mix. The second chapter is generally characterized …moreAbstract:
Cieľom bakalárskej práce bol návrh marketingového mixu vhodného pre udržanie resp. posilnenie trhovej pozície uvedenej cestovnej kancelárie na trhu cestovného ruchu s využitím nástrojov 5P marketingového mixu za súčasnej situácie na trhu. Práca je rozvrhnutá do troch kapitol. V prvej kapitole sú rozpracované teoretické východiská marketingu a jednotlivých nástrojov marketingového mixu. V druhej kapitole …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2009
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/r0ed5/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Patrik Rovný, PhD.
- Reader: Doc. Mária Hasprová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
IVANOVÁ, Miriama. \textit{Marketingový mix vo vybranom podnikateľskom subjekte}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s., Banking Institute/College of Banking SK. 2009. Available from: https://theses.cz/id/hzevgp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKBachelor programme / field:
Banking / Legal Administration in Undertaking
Theses on a related topic
-
Londýn - oblíbená destinace zájezdů do Velké Británie
Jana Jardeková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý