Bc. Martina Šafářová
Diplomová práce
Mary měla jehňátko
Mary had a little lamb
Anotace:
Na základě terénního výzkumu se v diplomové práci zabývám konkrétní multilevelovou společností, která prodává kosmetiku a spolupracuje převážně se ženami. V práci se zaměřuji na motivace pracovnic a jejich důvody pro zapojení se do síťového schématu marketingu. Proč volí tento způsob výdělku, namísto klasického zaměstnání? Dále mě v terénu zaujala distribuce moci a konstrukce genderové identity.Abstract:
Based on a fieldwork I engage in a particular multi-level society, which sells comsmetics and collaborates mainly with women. In my work I focus on motivation of female workers and their reasons to engage in multi-level scheme of marketing. Why do they choose this way of income instead of classic occupations? Further I have been interested in distribution of power and construction of a gender identity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Lívia Šavelková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šafářová, Martina. Mary měla jehňátko. Pardubice, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Sociologie / Sociální antropologie
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.