Bc. Monika Pospíšilová

Master's thesis

Image školy

Image of the School
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem klíčových bodů pro vylepšení image Vinařské školy Valtice. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část definuje pojem image ve vztahu k marketingu školy a vysvětluje stěžejní komponenty, které hrají hlavní roli v komunikaci s veřejností. Dále jsou v práci definovány marketingové pojmy (online marketing a sociální sítě), s kterými škola momentálně nepracuje a jež …more
Abstract:
The master thesis deals with the key points for improving the image of the Valtice winery school. The thesis is divided into three parts. The theoretical part defines the main idea of the image in relation to the school marketing and explains key components, that are major in communication with the public. Furthermore, in the thesis are defines important marketing terms (online marketing and social …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Pospíšilová, Monika. Image školy. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications