Bc. Monika Pospíšilová
Master's thesis
Image školy
Image of the School
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem klíčových bodů pro vylepšení image Vinařské školy Valtice. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část definuje pojem image ve vztahu k marketingu školy a vysvětluje stěžejní komponenty, které hrají hlavní roli v komunikaci s veřejností. Dále jsou v práci definovány marketingové pojmy (online marketing a sociální sítě), s kterými škola momentálně nepracuje a jež …moreAbstract:
The master thesis deals with the key points for improving the image of the Valtice winery school. The thesis is divided into three parts. The theoretical part defines the main idea of the image in relation to the school marketing and explains key components, that are major in communication with the public. Furthermore, in the thesis are defines important marketing terms (online marketing and social …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pospíšilová, Monika. Image školy. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Interní komunikace jako součást komunikační strategie Národní galerie
Eliška Menclová -
Plán marketingové komunikace pro mexickou restauraci La Paz
Veronika Zálešáková -
Plán marketingové komunikace společnosti ISP Green pro rok 2023
Johana Máhrlová -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Markéta Pechancová -
Marketingová komunikace v turistické oblasti Těšínské Slezsko
David Vícha -
Intonace a sluchová analýza - výzkum účinnosti moderních aplikací z oblasti IT
Jiří SIUDA