Lucie Jírů

Bachelor's thesis

Návrh na zlepšení marketingové strategie společnosti Aktin

A proposal to improve Aktin's marketing strategy
Abstract:
Cílem této práce je kriticky zhodnotit marketingovou strategii společnosti Aktin, porovnat strategie v rámci českého a slovenského trhu a navrhnout zlepšení marketingové strategie firmy Aktin pro oba zkoumané trhy. Teoretická část práce pojednává o současných trendech v oblasti marketingu a e-commerce a věnuje se marketingovým strategiím na trhu zdravé výživy. V praktické části je zhodnocena dosavadní …more
Abstract:
The aim of this thesis is to critically evaluate the marketing strategy of Aktin, compare the strategies within the Czech and Slovak markets, and suggest improvements to the marketing strategy of Aktin for both markets. The theoretical part of the thesis deals with current trends in marketing and e-commerce and focuses on marketing strategies in the health food market. The practical part evaluates …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2023
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Jiří Hlinka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89183