Návrh na zlepšení marketingové strategie společnosti Aktin – Lucie Jírů
Lucie Jírů
Bakalářská práce
Návrh na zlepšení marketingové strategie společnosti Aktin
A proposal to improve Aktin's marketing strategy
Anotace:
Cílem této práce je kriticky zhodnotit marketingovou strategii společnosti Aktin, porovnat strategie v rámci českého a slovenského trhu a navrhnout zlepšení marketingové strategie firmy Aktin pro oba zkoumané trhy. Teoretická část práce pojednává o současných trendech v oblasti marketingu a e-commerce a věnuje se marketingovým strategiím na trhu zdravé výživy. V praktické části je zhodnocena dosavadní …víceAbstract:
The aim of this thesis is to critically evaluate the marketing strategy of Aktin, compare the strategies within the Czech and Slovak markets, and suggest improvements to the marketing strategy of Aktin for both markets. The theoretical part of the thesis deals with current trends in marketing and e-commerce and focuses on marketing strategies in the health food market. The practical part evaluates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89183
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Jiří Hlinka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89183
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie pro otevření motokrosové prodejny na Slovensku
Ilona Havelková -
Marketingová strategie uvedení dopravní společnosti na slovenský trh
Petr Volf -
Marketingová strategie firmy Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s. r. o.
Tereza Hejnová -
Marketingová strategie Tierra Verde
Tereza Černá -
Adaptacia marketingové strategie slovenské firmy pre český trh
Tomáš Christov -
Analýza sportovního projektu "S ČT SPORT NA VRCHOL" a marketingová strategie pro slovenský trh
Barbora Kovaříková -
Marketingová strategie investiční společnosti WOOD & Company se zaměřením na český a slovenský trh
Kristýna Mrakavová -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Martin Vavra