Sociální sítě a jejich začlenění do marketingové strategie – Bc. Luboš Mašek
Bc. Luboš Mašek
Bachelor's thesis
Sociální sítě a jejich začlenění do marketingové strategie
Social networks and their integration into the marketing strategy
Abstract:
Bakalářská práce na téma „Sociální sítě a jejich začlenění do marketingové strategie“ se bude zabývat problematikou sociálních sítí a jejich začlenění do marketingové strategie. V analytické části je věnován prostor přímo jednotlivým sociálním sítím. Analýza bude obsahovat výhody a nevýhody těchto sítí, včetně základních informací o jejich uživatelích. Vlastním konkrétním praktickým cílem práce bude …moreAbstract:
This thesis on the topic "Social networks and their integration into marketing strategy", will address the issue of social networks and their integration into marketing strategy. The analytical part is devoted to examining individual social networks. The analysis will include the advantages and disadvantages of such networks, including basic information about their users. The specific practical aim …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/j3pll/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2016
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: Ing. Veronika Machowská, MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAŠEK, Luboš. \textit{Sociální sítě a jejich začlenění do marketingové strategie}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2016. Available from: https://theses.cz/id/hzpj57/. [citováno 2024-04-24]
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový komunikační mix vybraného lazeňského zařízení X-
Adam Makiš