Bc. Milan Přílepek

Bachelor's thesis

Vnímání produktů s regionální značkou konečnými spotřebiteli

Anotácia:
Ve své bakalářské práci se budu zabývat problematikou týkající se znalostí zákazníka – spotřebitele pojmu „regionální produkt“ a o podmínkách, které toto zařazení výrobku charakterizují, a současně preferencích nákupu v obchodní jednotce Albert. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoreticky - metodické a aplikační. V teoreticko – metodologické části definuji klíčová slova a vysvětluji pojmy region …viac
Abstract:
In my bachelor thesis I am going to deal with the issue concerning the familiarity of the customer-(consumer) with the concept of „regional or local product“ and the conditions which mark this classification of these goods and simultaneously their preferential purchase in the retailor „Albert“. The work is divided into two parts – the theoritical methodology and its application. In the theoritical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2017
  • Vedúci: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Petra Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management