Tereza BĚLOŇOVÁ

Bakalářská práce

Metoda Peer Instruction ve výuce fyziky

Peer Instruction in physics teaching
Anotace:
Celá práce se zabývá aktivizační metodou výuky Peer Instruction, jejími hlavními myšlenkami a principy. Stěžejní část práce představuje soubor vytvořených otázek (konceptestů) na téma molekulová fyzika a termika. Rozsah znalostí, potřebný ke správným odpovědím, odpovídá žákům na úrovni středních škol.
Abstract:
My whole thesis follows up activating method of teaching Peer Instruction, its main ideas and principles. The crucial part of my thesis is a complex of created questions (conceptests) on the topic of molecular and thermal physics, which can be used for physics education at high school.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: RNDr. Renata Holubová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BĚLOŇOVÁ, Tereza. Metoda Peer Instruction ve výuce fyziky. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses hztgs3 hztgs3/2
4. 5. 2018
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.