BcA. Simon Thomas Dominique Guiheux

Master's thesis

Branding – Its history and new challenges

Branding – Its history and new challenges
Anotácia:
Anotace. Tato práce popisuje branding, jak se vyvinul v průběhu času a jaké jsou jeho nové výzvy. Historii a problémy, kterým čelí jsem analyzoval pomocí informací získaných v odborné literatuře. S problematikou brandingu a jeho nových výzev souvisí téma generace Y. Přehled sociologického fenoménu navazuje na vysvětlení samotného pojmu. Ve výzkumné části mé práce jsem se zaměřil na analýzu značky Ray …viac
Abstract:
This thesis has the purpose to describe how branding has developed over time and what are its new stakes. The history and challenges that branding is facing are analysed by extracting information in relevant literature. Among these new challenges, a focus is done on Generation Y. An overview of the sociological phenomenon is provided and its repercussion on branding explained. An analysis of Ray-Ban …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
  • Vedúci: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní