Specifika marketingu v bankovním sektoru – Mgr. Dita VÁCLAVÍKOVÁ
Mgr. Dita VÁCLAVÍKOVÁ
Bakalářská práce
Specifika marketingu v bankovním sektoru
Specificity of marketing in bank´s segment
Anotace:
Předkládaná práce si klade za cíl ověřit hypotézu o existenci výrazných odlišností v aplikaci marketingových postupů v bankovním sektoru, v oblasti nefinančních služeb a v oblasti prodeje hmotných produktů. Informační základnou pro verifikaci výše uvedených předpokladů jsou fakta vyplývající z provedených analýz marketingové komunikace vybraných bankovních domů a ze srovnání konkrétních příkladů komunikační …víceAbstract:
The submitted work aims to verify the hypothesis of existence of significant differences in application of marketing procedures in the banking sector, in the area of non-financial services and in the area of sales of physical products. Verification of the presumptions above was carried out based on facts resulting from carried-out analyses of marketing communication of selected banking institutions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Identifikátor:
592
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VÁCLAVÍKOVÁ, Dita. Specifika marketingu v bankovním sektoru. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v bankovnictví
Kristýna BETKOVÁ -
Marketing v bankovnictví
Kristýna BETKOVÁ -
Marketing communication in the banking industry
Linda Bulantová -
Marketingový plán pro zavedení nového produktu v sektoru bankovnictví
Lukáš Křižoščak -
Centrální banka Ruské federace a Česká národní banka - Cíle a nástroje
Pavlína FUCHSOVÁ -
Centrální banka - emisní banka
Svetlana Ghukasyan -
Evropská centrální banka a finanční krize
Daniel Havel -
Finanční analýza veřejně obchodovatelných bankovních společností Komerční banka, a.s a MONETA Money Bank, a. s.
Roland Turek