Silvia Corghi

Bakalářská práce

Značka Made in Italy na světovém trhu

The brand Made in Italy on the world market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá značkou Made in Italy na světovém trhu. Cílem této práce je analyzovat postavení značky Made in Italy na světovém trhu a prokázat, zda si značka v posledních letech zvyšuje povědomí ve světě na základě analýzy, která vychází ze statistických údajů a dotazníkového šetření zaměřeného na Českou republiku. Práce je členěna do 3 kapitol, kde první kapitola seznamuje čtenáře s …více
Abstract:
This bachelor thesis analyses the brand Made in Italy and its position on the world market. The aim of this thesis is to analyse the position of the brand Made in Italy on the world market and to prove whether the brand has increased awareness in the world over the last few years or not, on the basis of an analysis based on statistical data and a questionnaire focused on the Czech Republic. This thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2018
  • Vedoucí: Soňa Gullová
  • Oponent: Miroslava Zamykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72505