Silvia Corghi

Bachelor's thesis

Značka Made in Italy na světovém trhu

The brand Made in Italy on the world market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá značkou Made in Italy na světovém trhu. Cílem této práce je analyzovat postavení značky Made in Italy na světovém trhu a prokázat, zda si značka v posledních letech zvyšuje povědomí ve světě na základě analýzy, která vychází ze statistických údajů a dotazníkového šetření zaměřeného na Českou republiku. Práce je členěna do 3 kapitol, kde první kapitola seznamuje čtenáře s …more
Abstract:
This bachelor thesis analyses the brand Made in Italy and its position on the world market. The aim of this thesis is to analyse the position of the brand Made in Italy on the world market and to prove whether the brand has increased awareness in the world over the last few years or not, on the basis of an analysis based on statistical data and a questionnaire focused on the Czech Republic. This thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 6. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 5. 2018
  • Supervisor: Soňa Gullová
  • Reader: Miroslava Zamykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72505