Ing. Libor Smejkal

Bakalářská práce

Implementace marketingové strategie do stavebně-obchodní firmy

Implementation of Marketing Strategy in Construction and Business Company
Anotace:
Bakalářská práce řeší implementaci marketingové strategie do podniku Stavebniny Smejkal. Teoretická část se zabývá odbornými pojmy spojenými s problematikou marketingové strategie. Praktická část zkoumá současnou situaci v oblasti marketingové aplikace v podniku. Na základě teoretických výstupů z odborné literatury byla stanovena doporučení, která povedou ke stanovení daného cíle – sestavení návrhu …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the implementation of a marketing strategy in the construction company Stavebniny Smejkal. The theoretical part explains the technical terminology associated with the topic of marketing strategy. The practical part examines the current situation in the area of corporate marketing applications. Based on the outcomes of theoretical literature, recommendations were made …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 9. 2012
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Petr Ostrý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting