Využití psychosomatických disciplín ve výuce sociálních pedagogů – Bc. Pavla ODLOŽILOVÁ
Bc. Pavla ODLOŽILOVÁ
Master's thesis
Využití psychosomatických disciplín ve výuce sociálních pedagogů
The Use of Psychosomatic Disciplines in the Education of Social Pedagogues
Abstract:
Sociální pedagogika, jako studijní obor, klade na své studenty vysoké osobnostní i vědo-mostní požadavky, které jsou potřebné pro jejich následnou praxi. Mimo jiné vyžaduje umění správně a bezprostředně jednat v různých sociálních situacích, řešit situace v existujícím kontextu, autenticky jednat v nových situacích i dostatečnou schopnost sebe-reflexe. Rozvíjení těchto dovedností ve výuce sociálních …moreAbstract:
Social pedagogy, as a field of study, makes considerable personal and sciential demands on its students that they need in their subsequent practice. Besides other things, it requires the ability to properly and immediately act in various social situations, to deal with situations in the present context and to act authentically in new situations, and it requires a sufficient ability of self-reflection …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2012
Accessible from:: 24. 4. 2012
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ODLOŽILOVÁ, Pavla. Využití psychosomatických disciplín ve výuce sociálních pedagogů. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy