Budování značky Hilti na českém trhu – Filip Cidlinský
Filip Cidlinský
Bakalářská práce
Budování značky Hilti na českém trhu
Building the brand Hilti on the czech market
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o budování značky společností Hilti na českém trhu. Práce je rozdělena celkem do tří částí. První část je věnována představení společnosti Hilti, její historie a charakteru její činnosti. Druhá část popisuje strategii budování značky společností Hilti. Třetí část analyzuje jednotlivé rozdíly mezi aktivita vedoucími k budování značky v České republice a globálním trendem. …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with brand building of Hilti company in the Czech republic. The thesis is divided into three parts. The first part describes the Hilti company, it's history and it characterizes it's activities. The second part is focused on brand strategy of Hilti company. The third part analyses the differences between the brand strategy in the Czech republic and the global brand strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49605
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Eduard Matús
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49605
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Práce na příbuzné téma
-
Komparační studie českého a zahraničního webového projektu podporujícího obdobné produktové portfolio
Lukáš Žáček -
Brand Marketing
Denisa Mirkovičová -
Strategie brand managementu ve službách
Petr Novotný -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Marketingová strategie budování hodnoty značky
Soňa Lavičková -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář -
Komunikační strategie a trendy řízení značky v praxi rodinného podniku xy
Jiří Pospíšil -
Strategie budování značky na B2B trhu
Petra Pokorná